20 Kasım 2006

Ice Hotel


İlk TV'de görmüştüm. Oldukça hoş bir yapı. İsveç'teki Buz Hotelden bahsediyorum. (Hotel mi otel mi ¿) Eşyalar dahil herşey buzdan yapılmış. Hotelin içinde sıcaklık –4° ile -9° arasında değişiyormuş. Her yıl yeniden yapılmasına 'acıdım' doğrusu...Bu günlerde Lassa'dan bişeyler alıp çekilişe katılıyorsun bu hotele gitme şansın oluyor galiba. Lastiğe ihtiyacım olmadığı için oraları es geçtim. Kazanan için ilginç bir deneyim olacağı kesin...Son olarak da BÜMED'in sayfasında görünce yazmak farz oldu. Araştırmacı blogger'ınız bendeniz ayrıntıları merak edenler için bu dosyaya link veriyorum. Olay sadece hotel ile bitmiyor ren geyikleri, safari, çeşitli eğitimler ..(avcılık, balıkçılık, liderlik vs.)
İki çeşit odası varmış: Chalet ve Kaamos. O dosyayı okumadan 5-10 dakika evvel Apocalyptica'dan Kaamos'u dinlememi de tesadüf değil hotelin bir çağrısı olarak addediyorum.
Hotelin web sitesi burdan ..
Kişibaşı 1500 Euro, kontenjan 10 kişi yetişen uçuyor...
Yılbaşını geçirmek için iyi bir alternatif...Bu yılbaşı genelkurmaya 'söz' vermeseydim gidebilirdim :) Seneye benimle kim geliyor ? (Mail atıp rez. yaptırabilirsiniz. Kim en fazla masrafıma ortak olursa onunla gidicem. Tamamen duygusal ;)