23 Kasım 2005

Sanal yargıç
Bugün biraz sanal yargıç moduna girdim..Biraz da Braun'a bindirelim. Annem hipertansiyonu olduğu için sık sık tansiyonunu ölçme ihtiyacı duyuyor. Önceki Uzakdoğu malı artık ben çalışmıycam dediği için kendisini emekli ettik. 2 ay kadar önce Braun markalı bir dijital tansiyon ölçer alır validemiz ve bilmez ki Braun da o aletleri uzakdoğuda yaptırmaktadır. Neyse iyi markadır deriz...imaja o kadar para dökmüştür deriz..deriz de bu alet 2 aylık sürede benim tansiyonumu sadece 1 kez ölçmüştür..deneme sayım belki 50'yi geçmiştir. O bir kereyi de dalga geçmek amaçlı mı yoksa numune babında mı yapmıştır hala düşünmekteyim..Bu arada diğer tayfanın ölçümünde bir sorun yaşanmıyor..Taknik kısımda da bir eksiğim yoktur (Kelepçenin sıkılığı, kalp hizasında kolumu tutma) .. ¿? Tüketici haklarımı biliyorum ama inat ettim!