15 Ekim 2005

Türkçe Blog
Ben ilk blog yazmaya 2002'de başladım. Bana biraz günlük tutmayı hatırlattığı için biraz da meraktan başladım. Zaman buldukça birşeyler çiziktirmeye çalışıyorum. Başladığım zamanı hatırlıyorum da 'kardeş ben blog açtım' deyince millet doğal olarak o ne yenir mi içilir mi diyordu. Şimdi öyle mi ya....her taraf blog'dan geçilmiyor. Hiç şikayetçi değilim ama takip etmekte zorlanıyorum. Bir ara iş yoğunluğu sebebiyle blog'lardan çok uzak kaldım. Sonrasında patlama olmuş. Türk blog siteleri , blog arama siteleri , scriptler , birlikler , kardeşlikler ...Sanırsın ki blog'u olmayana kız vermiyorlar..Gazetelere , dergilere de konu oldu /olacaktır. 2002 yılında benim hatırladığım 15-20 Türkçe blog vardı. Şimdi ise binlerce..Bırakın insanlar 'iletişmenin' zevkini çıkarsın. Daha yaşanacak çok metamorfozlar var