12 Haziran 2004

* fitbol
Malum Türkiye'de herkes politika ve futbol denen olaylar hakkında uzmandır. Bu konularda konuşacak tek kelimesi olmayanlar Taksim meydanında sallandırılmaktadır. Eğer hala ölmemişse vatandaşlıktan çıkarılarak Güney Kutbu'na postalanmaktadır. Zira orada bu iki konu da henüz vücut bulmamıştır. İşte size sanal teknik direktör olma imkanı..Bugün başlayacak olan Avrupa Şampiyona'sında istediğiniz futbolculardan takım oluşturup takım kurabiliyorsunuz belli kurallar içinde. Ben de bir tane kurmuş bulunmaktayım. Favorim Zidane denen top cambazını neden almadım hala kendime sormaktayım. Neyse ki transfer olayı var..Kaleci olarak Buffon'u önermekteyim. İtalyanların ünlü sağlam defansı sayesinde yine az gol yiyecektir. Şampiyonada ev sahibi Portekiz ve formda Çek Cumhuriyeti'nin ne yapacağını merak etmekteyim. Bu oyunun Türk versiyonunda hiç transfer yapmadan 250 bin takım arasında 3 bine girmiştim. Bu kadar işkembe-i kübra'dan sallamak yeter. Bu arada CM hiç oynamadım ama benzer bi şey olduğunu duydum¿

* Bosque
Bienvenido Del Bosque. Bu kadar kariyerden sonra ilk takım değişiminde ve farklı ülkede ne yapacağını merakla beklemekteyim. Her zaman antrenör Mathaeus'a tercih ederim. Yalnız 'bir adam bu kadar Türk tipi mi olur' diye düşünmeyen benden değildir. Bıyıklı keltoş tombik bi amca...Bi de Türkçe konuşsa al sana bizim Mahmut amca..Var bence bir bağ bu kadarı olmaz!! Ya geçmişinde bir Türk vardır...yoksa Endülüs zamanında bi melezlenme olayıdır. Taktım illa ki olacak! Benim tek dönemlik İspanyolca aşkım yine canlandı...Bakalım gidişata göre ya İspanyolca bela! sözcükleri öğrenicez ya da methiyeler düzücez :) Soy un partidario de Beşiktaş.